U bevindt zich in: Pagina - Bezorgen
Bezorgen

Verzendwijze
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1 keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Dit is niet mogelijk als de levertijd tussen de verschillende artikelen te groot is of wanneer een bestelling uit een combinatie bestaat van artikelen die bij ons op voorraad zijn en artikelen die rechtstreeks van een leverancier van ons komen. 

Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden

Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. We brengen u altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met onze orderdesk info@sando-skelters.nl. Bellen mag natuurlijk ook!

Bestelling geannuleerd

Een artikel of een bestelling kan door ons geannuleerd worden omdat wij het artikel uiteindelijk toch niet kunnen leveren of omdat in geval van betaling via de bank, het geld na 2 weken nog niet is ontvangen.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

Plaats een nieuwe bestelling om het betreffende artikel alsnog te ontvangen of raadpleeg regelmatig onze webshop op beschikbaarheid als het artikel niet leverbaar is. Uiteraard kunt u met ons overleggen voor een alternatief artikel info@sando-skelters.nl. Bellen kan natuurlijk ook!

 

Contact | Voorwaarden | Privacybeleid | Sitemap